***

***

poniedziałek, 30 listopada 2009

Jeszcze jedno wyróżnienie


Właśnie trafiło do mnie nowe wyróżnienie

Jest mi naprawdę bardzo miło, że dostrzegłyście mojego bloga i na dodatek uznałyście, że zasługuję na wyróżnienie. 
Bardzo, bardzo Wam dziękuję!

Zawsze mam ogromny problem z przekazaniem wyróżnień dalej, bo właściwie wszystkie blogi, które odwiedzam na nie zasługują :)
Ale wiem z doświadczenia, że aby wyróżnienie powędrowało dalej muszę wytypować konkretne blogi.

Tym razem stawiam na:

9 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! Jest mi z tego powodu bardzo miło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo dziękuję jestem z tego powodu już od samego rana w skowronkach.
    Pozdrawiam bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bzieluke serdecznie za wyroznienie:) to bardzo mile

    OdpowiedzUsuń
  5. no kobietko szalejesz...chusta śliczna,a frywolitki ach marzenie
    dziękuję za wyróżnienie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie Ci to wychodzi - pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie. Przepraszam ,że tak późno ale miałam swoje powody. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.