***

***

środa, 14 października 2015

Jeszcze letnie udziergi: sukienka w zygzaki, wdzianko i bransoletki


Zimno, szaro i deszczowo jest już za oknem, a ja pokazuję zaległe, jeszcze letnie udziergi.

Sukienka robiona słupkami, prosta w formie, dzięki zastosowaniu włóczki batikowej zyskuje na urodzie ;) Koleżanki z forum Maranciaki (tylko dla zarejestrowanych) robiły ją w najróżniejszych zestawach kolorystycznych i wszystkie sukienki wyglądają wspaniale :)



Wzór jest na tyle gęsty, że w upalne dni wystarczyła tylko półhalka :D

Włóczka: Bella BD nr 3265 ; 450g
Szydełka: 1,9 / 2,0/ 2,25/ 2,5 mm
Wzór: http://www.liveinternet.ru/users/4158673/post261479579/



Podczas zlotu Maranciaków Paillette pokazała nam swoje bransoletki frywolitkowe. Zakochałam się w nich tak bardzo, że po powrocie do Poznania musiałam i ja takie zrobić. Nie powstała jedna, ale całe mnóstwo bransoletek, w najróżniejszych kolorkach. Ilość słupków w kółeczkach, eksperymentalnie, raz zwiększałam innym razem zmniejszałam , w zależności od grubości nitki i wielkości koralików ;) Nie wszystkie doczekały się sesji zdjęciowej, więc pokazuję tylko to co mam na komputerze.




Ta ostatnia była robiona specjalnie do sukienki :) Biała Aida20, koraliki toho 6/0 i 11/0


Jeszcze na koniec lata powstało bawełniane wdzianko dla cioci.



I zbliżenie na detale...




Włóczka: Bella ; 500g na rozmiar 46
Szydełko: 3,0 mm albo 3,5 - nie pamiętam
Wzór: na podstawie zdjęcia bolerka z bonprix - na życzenie wydłużyłam rękawy i przody zrobiłam na prosto.

http://www.bonprix.pl/style/kamizelka-szydelkowa-264611611/?type=image&return=ref


Pozdrawiam wszystkich serdecznie



39 komentarzy:

  1. Piękne - i sukienka i wdzianko i te bransoletki.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo Cię nie było, ale warto czekać. Znowu pokazujesz cudeńka.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, cudowne rzeczy udłubałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace przesliczne....sukienkę tez robiły dziewczyny na FB więc się naoglądałam wielu wersjii kolorystycznych:) a bransoletki są przesliczne....zazdroszczę "frywolnych"umiejętności :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracuś jesteś. Tyle pięknych rzeczy wykonałaś. Bardzo podziwiam Twoje umiejętności:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności narobiłaś. Wdzianko mnie urzekło. W bransoletkach się zakochałam.
    Sukienka w skosy pięknie się prezentuje i przypomina mi lata młodości.
    Tym sposobem robiłam sukienkę dawno temu, gdy modna była włóczka frote, ale górę wykonałam w inny sposób - pisałam o tej sukience tutaj: http://oczka.blox.pl/2007/06/Ach-te-wspomnienia.html
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka i wdzianko.Marzy mi się zrobić takie bransoletki cudowne. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zaczęłam robić te sukienkę po sugestiach Basi, ale po 2 dniach sprułam. Powstała bluzka ;)
    Ale nadal do niej się ślinię ;)
    Ależ cudne te bransoletki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka rewelacyjna i bluzeczka pięknie wyszła, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna sukienka i wdzianko.Bransoletki cudowne,rewelacja.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prace :-) Sukienka śliczna - pięknie w niej wyglądasz :-)
    Wdzianko cudne.
    Za to bransoletki podobają mi się najbardziej- są doskonałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za trochę słoneczka w ten paskudny dzień! I cieszę się bardzo, że znów mogę podziwiać Twoje prześliczne prace, które jak zapewne wiesz, dla mnie są wzorem doskonałości. Kocham bielutkie, koronkowe ciuszki, więc wdzianko wzbudziło mój największy zachwyt. Nie ujmując nic pozostałym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie udziergi ogromnie udane :-) A sukienka baaardzo odważna :-) Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś Mistrzynią szydełka ! Śliczne rzeczy tworzysz. Nie umiem powiedzieć co najpiękniejsze, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez uwazam,ze jestes mistrzynia i to nie tylko szydelka-roznych technik, wdzianko, sukienka i bransoletki piekne, kilka razy dziennie wchodziłam na ten blog w oczekiwaniu na nowy wpis i nowe udziergi, i wreszcie sie doczekałam, Przyznam, ze Twoje prace są dla mnie inspiracją i podkradam pomysły
    pozdrawiam cieplutko z deszczowych dzis gor swiętokrzyskich

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka, jak cukiereczek Beatko, a wdzianko wspaniałe. Pewnie ciocia, to starsza osoba, która nie lubi gołych rąk pokazywać, coś takiego jest bardzo przewiewne, a ciałko troszkę zasłania. Bransoletek chyba wcześniej nie robiłaś, a od razu Ci takie piękne wyszły, że oczu od nich oderwać nie można. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapewne ciocia jest zadowolona z wdzianka, bo jest urocze. Nie mogę nie wspomnieć o sukience, ponieważ jest bardzo ładna, a przede wszystkim bardzo estetycznie wykonana. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przewspaniałe robótki - a sukienka :) CUDO :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałości!!! Sukienka i wdzianko przecudne!!! Bransoletki przepiękne!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna sukienka (u mnie w zamysłach ) z cieniowanej nitki wychodzą wspaniale i bolerko cudnie wygląda o bronzoletkach nawet nie wspomnę piękne - wspaniałe :))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Beatko, Twoje dzieła jak zwykle oryginalne i bardzo starannie wykonane i zachwycające! Robisz też frywolitki, a to bardzo wysoka szkoła jazdy! Bransoletki przyciągają uwagę i według mnie cenniejsze niż złote! Pozdrawiam sedecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna sukienka...i reszta dzieł. Jesteś Mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz w tej sukience, bransoletki niby proste, ale bardzo gustowne :-) Oj, pięknie Ci to wychodzi i tyle :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachwyciło mnie to bawełniane białe wdzianko po prostu cudowne!;) A sukienka świetnie podkreśla twoją figurę po przez te paski. Śliczności;)
    Pozdrawiam
    zapraszam do mnie - pomyslowyswiatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prace tworzysz, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jest śliczna :) chyba muszę sobie zajrzeć na forum bo tam też już wieki nie byłam... Pozdrawiam Viola.

    OdpowiedzUsuń
  27. O wow, sukienka robi niesamowite wrażenie O.O

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale tu cuda! Sukienka prześliczna, pięknie, w niej wyglądasz. Gratuluję efektu i wytrwałości, sama nie tworzę takich wielkich projektów, nie dziergam ubrań, nie potrafi. Bransoletki - co jedna-piękniejsza. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Niedawno znalazłam fajną hurtownię przędzy. W Łodzi przy Częstochowskiej - http://rozmaryn-tex.pl/ Mają spory wybór producentów przędzy, polskich i zagranicznych. Jakość u nich zawsze jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka elegancka i ma swój niepowtarzalny urok :):)

    OdpowiedzUsuń