***

***

środa, 3 września 2014

Sukienka ze spódnicy i śmietankowa bluzeczka z pikotkami


Ostatnie 2 tygodnie sierpnia spędziłam na urlopie. Od 11 lat jeździmy do tego samego pensjonatu w Trzęsaczu k/Rewala. Właściciele witają nas zawsze bardzo serdecznie, a my jesteśmy zadowoleni, że możemy tam jeździć z naszą niemałą sunią :)
"Sara" coraz gorzej znosi tak długą podróż, bo ma już swoje lata (13). Zaletą jeżdżenia w to samo miejsce jest to, że piesek je zna i możemy bez obaw zostawić go samego w pokoju na kilka godzin.

Przed wyjazdem na urlop przejrzałam szafę i znalazłam tą spódniczkę. Ponieważ miałam jeszcze w zapasach ten sam kordonek, to postanowiłam spódniczkę przerobić na sukienkę.



Za haleczkę posłużyły mi dwie czarne, dłuższe, bawełniane koszulki. Z jednej odcięłam dół i doszyłam do drugiej na taką długość jaką potrzebowałam :) To takie rozwiązanie na szybko bo myślę, że jednak ładniej widać wzór na ciut jaśniejszym podkładzie.

Bluzeczka, która prawie mnie wykończyła przez ilość pikotków, również powstała tuż przed urlopem.




Wykorzystałam nici, które miałam w domu od kilku ładnych lat i czas najwyższy było je wykorzystać: kordonek Maxi Viscose (bawełna z wiskozowym oplotem) kolor śmietankowy oraz biały kordonek Traditions. Użyłam szydełka Apple 2,0 mm oraz Tulip 1,75 mm. Całość przerabiana od góry bezszwowo. SCHEMAT

Sesje zdjęciowe były robione na terenie pensjonatu :)

I jeszcze małe wspomnienie wakacji



Było tak pięknie!!!







 

68 komentarzy:

  1. Jakie cudo.... sukienka dużo bardziej mi się podoba niż spódnica. Miałaś rewelacyjny pomysł! Nie mogę się na Ciebie napatrzeć, tak pięknie wyglądasz :-)
    Bluzeczka cudowna - wspaniały wzór.
    Ja raz byłam z moim psem nad morzem i było cudownie :-) Ostatnio zostaje z moim tatą, jak wyjeżdżamy i tradycją stało się, że ucieka od niego do moich teściów...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka wyszła bajecznie!!! Oj warto było spódniczkę "przedłużyć" :)))
    Bluzeczka tak samo - piękna i elegancka. Ślicznie wyglądasz :0

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie prace wspaniałe: piękna sukienka i bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne robótki,fotki extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne-cudne-cudne! Nie mam innych slow))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przezgrabne modele, sukienka przebojem odchodzącego lata, prześliczna!
    Pięknie się prezentujesz i fryzurka nowa :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i bluzeczka i sukienka bardzo precyzyjnie wykonana.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica była bardzo ładna,ale sukienka jest doskonała!

    OdpowiedzUsuń
  9. Każde zdjęcie powiększałam i oglądałam, oglądałam.... Podziwiać Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każde zdjęcie powiększałam i oglądałam, oglądałam.... Podziwiam Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam za ten bałagan. Mam nowy telefon i dopiero poznaję jego działanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. czarna sukienka r e w e l a c j a , a Ciebie to niepoznałam w tej sukience, masz jakiś pakt zawarty .. no wiesz z kim :P
    bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę mnie zatkało, choć do wybitnej estetyki Twoich prac powinnam być dawno przyzwyczajona. Bean, po prostu przepięknie! Bluzeczka jak lody śmietankowe! Sukienka - fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze po dłuższej przerwie pokazujesz nam niesamowite cuda. Mała czarna przepiękna i fryzurka do nie stosowna. Bluzeczka czarująca ! Przypatrzyłam się, ile tych pikotek zrobiłaś, faktycznie ogrom - gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory, popełniłam błąd, który zmienił treść mojej wypowiedzi na temat fryzury. Zgubiłam " j " i niechcący zamiast pochwały wyszła krytyka. Podoba mi się ta fryzurka.

      Usuń
  16. Dziewczyny, ślicznie Wam dziękuję :) Sama jestem zaskoczona jak wypoczynek wpływa na wygląd :P
    Na wakacjach często upinam włosy do góry, bo bardzo nie lubię gdy mocniej wiejący wiatr targa nimi we wszystkie strony.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne kreacje!!! Jestem zachwycona i sukienką i bluzeczką i modelką też :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudne prace!!! Jestem pełna podziwu!!! Pięknie się prezentujesz!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mistrzyni! Zachwycam się i ja! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje dzieła jak zwykle wspaniałe, ale Twój wygląd w nich to dopiero rewelacja. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obydwie prace są bardzo ładne. Ślicznie wyglądasz w tej małej czarnej;- świetny pomysł z tą przeróbką ze spódnicy.
    Z kolei jasna bluzeczka wygląda wyjątkowo przyjemnie i delikatnie.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię oglądać Twoje robótki - są dopracowane w każdym szczególe, takie staranne, wypieszczone - po prostu piękne!
    Obie zachwycają!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekności obydwa ciuszki. Podziwiam. Trzęsacz bardzo lubię - przez lata jeździłam do Łukęcina :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka cudna, bluzeczka boska:))) Warto było się pomęczyc, bo efekty zachwycające. Sunia przesłodka.:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Brawo za pomysł, to jest właśnie fajne, że czasem z niczego powstaje mały klejnocik - a szczególnie pięknie wychodzą takie prace z cienkiej nitki. Podziwiam wytrwałość i wprawę. Piękne...

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudna!!! Bardzo, bardzo kobieca!!! Taka na tańce idealna!!!! :)
    Super!!! Wypoczynek widać relaksujący!!!
    Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zachwyciła mnie ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzeczka jest sliczna taka finezyjna, ale i sukienka zapiera dech, świetnie wszystko na Tobie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. przeróbka genialna! a bluzeczka śliczności

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka wyszła genialnie. Chociaż spódniczka też mi się podobała, to wg mnie lepiej wygląda na czarnej haleczce. Bluzeczka, ktoś napisał, że jak lody śmietankowe - o tak. Ogrom pracy, ale za to jaki efekt!
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  31. sukieneczka jest wspaniała,zresztą na takiej modelce nie można się spodziewać czegoś innego

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienka jest fantastyczna, a bluzeczka pięknie się prezentuje..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Podziwiam perfekcyjne wykonanie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam Twoje prace od dawna. Jak zawsze, wykonana przez Ciebie praca jest perfekcyjna. Pisałam to już pod innym postem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. sukienka i bluzeczka godne pozazdroszczenia :) pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin!

    OdpowiedzUsuń
  37. Na wstępie wszystkiego co najlepsze żeby zawsze u Ciebie gościło Beatko Kochana solenizantko .
    Sukienka obłędna ,wyglądasz pięknie.
    oczywiście bluzeczce też niczego nie brakuje :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe prace , spodnica ogromnie zyskała

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo piękna sukienka i bluzeczka też. Widzę że pogoda na urlopie Ci dopisała, :) a przede wszystkim cieszę się że spędziłaś urlop wspaniale, że wypoczęłaś i naładowałaś akumulatorki, to najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne prace stworzyłaś. Wyglądasz w nich rewelacyjnie:) Mój GR skończył 24.08 osiem lat. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Какие необыкновенно красивые вещи!!!!! Платье такое элегантное с превосходной посадкой на фигуре.

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajna przeróbka. Sukienka się pięknie prezentuje. Bluzeczka bardzo ładna. Piękne fotki z urlopu-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Myślę, że spódnica zyskała gdy przerobiłas ją na sukienkę, bo dla mnie rewelacja. na każdej fotce prezentujesz się w tych cudach zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  44. Beatko, przepiękne Twoje wakacyjne udziergi. Takie czekoladowo-śmietankowe i oczywiście eleganckie i pełne klasy tak jak TY.Pozdrawiam serdecznie. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniała przeróbka - świetnie wygląda teraz sukienka i bluzeczkę cudną stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudna sukienka, szydełkowa mała czarna ;) robi niesamowite wrażenie!!!
    Bluzeczka też pełna uroku, ale sukienka powala urodą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam szydełkowe sukienki. Twoja sukienka jest rewelacyjne i ty pięknie w niej wyglądasz!! Bluzeczka też superowa!

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna w pięknej sukience, lato słońce cudnie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna sukienka :). Już od jakiegoś czasu podziwiam Twoje prace. Dziękuję też za porady mailowe w sprawie kompleciku dla dziewczynki..

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne prace :)
    Serdecznie zapraszam do mnie :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. pikotki sa "upierdliwe" ale ten efekt....
    pomysł z halką- interesujący!

    OdpowiedzUsuń
  52. Sukienka i wszystko co oglądałam są prześliczne. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gdzieś nam Beatka zaginęła w czeluściach internetu ;) Nie wierzę, że nic nie wydziergałaś :) Wracaj!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Hola Bean, encantada de pasar por tu blog y admirar todas tus creaciones. Te felicito sinceramente por tus trabajos, cada prenda es una maravilla. Desde Caracas - Venezuela te envío un fuerte abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  55. Gdzie się podziewasz Beatko? Żadnych nowych wpisów od wakacji!? Stęskniłam się za Twoimi pięknymi dziełami!

    OdpowiedzUsuń
  56. Wspaniałych , rodzinnych świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Suknia absolutnie świetna, szkoda że pani częściej nie publikuje :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Rewelacyjna i bluzka i sukienka. Nie wszystkie dzierganki tak dobrze wyglądają, jak te Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam serdecznie

    Dawno już myślałam nad zmianą nazwy swojego bloga. Do tej pory nazwa "Sielankowe dzierganie" była powiązana z nazwą domu, który budowałam z bliską mi kiedyś osobą. Nadszedł czas aby i od samej nazwy się odciąć. W związku z tym iż mamy Nowy 2015 rok, może to i odpowiedni czas na powyższe zmiany. Zmieniłam nazwę na blogu i w adresie. Obawiam się jednak, że przez to mogę utracić dużo znajomych, których miałam zapisanych. Będę pisała do tych, których adresy blogowe posiadam. Może jednak wszystko
    wyjdzie na dobre. Będę jednak musiała być na nowo dodawana do obserwowanych. Zapraszam wszystkich. Za parę dni Sielankowe dzierganie zostanie zlikwidowane.

    Witam w Sielskim domu na Groniu!
    http://sielskidomnagroniu.blogspot.com/2015/01/zmiana-nazwy-bloga.html

    Rozgość się proszę.
    Pozdrawiam serdecznie. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  60. Beatko co u Ciebie? Tęsknimy tu za Tobą!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem zachwycona Twoimi wyrobami, które dla mnie są dziełami sztuki. To z robótkami ma niewiele wspólnego ☺
    Zwiedzałam rok temu Trzęsacz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.