***

***

sobota, 18 sierpnia 2012

Bolerko koloru koralowego

To bolerko robiłam 2 razy.
Pierwsze wyszło za małe :( a ponieważ robiłam w całości przody z tyłami, to dopiero na linii biustu zauważyłam, że może być ciasnawe. Ale ja uparcie szydełkowałam dalej myśląc, że może te ozdobne pliski trochę jednak tę robótkę poszerzą ;)
O, ja naiwna!
Sprułam.
I szybciutko zrobiłam nowe. Tym razem było łatwiej bo znałam już wzorek na pamięć :)



Takie bolerko, tylko w kolorze miętowym, podpatrzyłam u Haniutki na poznańskim spotkaniu Maranciaków. Tak bardzo mi się spodobało, że i ja musiałam takie mieć ;)



W tym bolerku u mnie za dziurkę robi otwór w dekoracyjnej plisce i guziczki musiały być tycie.
Teraz sama nie wiem... zmieniać guziczki, czy zostawić takie prościutki, przejrzyste?
Nie jedna z Was pewnie miała ten sam problem z doborem odpowiednich, bo jak kolor pasuje, to wielkość nie ta, albo zbyt ozdobne, albo...


Włóczka bawełniana Catania Fine nr 1003 (5,5 motka), szydełko 2,5mm
Schemat z internetu, z azjatyckiej gazety.

Pozdrawiam gorąco :D



91 komentarzy:

  1. Śliczne bolerko! W tym kolorze zakochałam się od jakiegoś czasu,ale dość trudno znaleźć taką włóczkę. Dzięki za namiary. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, w Zamotane w ślicznym, koralowym kolorze jest też włóczka Comfort Stretch
      http://www.zamotane.pl/pl/p/Comfort-Stretch-kolor-koral-nr-10799/3927

      Usuń
  2. Piękne.
    Ślicznie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! i Pięknie w nim Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Też myślałam o czymś takim lekkim zamiast sweterka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś mistrzynią szydełkowej elegancji i szyku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, kolor cudowny. Wielkie brawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne! Na konieć lata jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany, robisz cuda. Moi marzeniem jest mieć nauczyciela robótek na szydełku takiego jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie zrobiłaś to bolerko, a wyglądasz w nim rewelacyjnie:) a tytuł posta też nieźle łamie język:) marzą mi się takie ciuszki jak sobie robisz, ale to nie moja działka, chociaż kto wie? może kiedyś się nauczę;) szkoda że nie robisz na zamówienia;/ Pozdrawiam serdecznie i czekam na nowe cuda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi... tytuł posta taki, bo kolor koralowy skojarzył mi się od razu ze znanym wszystkim łamańcem językowym: "Król Karol kupił królowej Karolinie korale koloru koralowego." ;)

      Usuń
  10. Jak zawsze piękna praca, tym razem lekka i motylkowa. Zauważyłam, że białe spodnie do wszystkiego, w tym kobiecym stylu pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja białe spodnie noszę latem na okrągło ;)
      Pewnie dlatego, że wszystkie bluzeczki szydełkowe mam mocno ażurowe i pod spód zakładam białą koszulkę ;)

      Usuń
  11. Jak zwykle piękna robota i jak zwykle ciuszek bardzo do Ciebie pasuje. Super ubranko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne!!!! to malo powiedziane, a jak Ci w nim ladnie jakby stworzone dla Ciebie i Twojej urody...zachwycilo mnie niesamowicie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję :D

    A co z guziczkami? Mogą zostać te co są, czy szukać innych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bolerko jest tak piekne samo w sobie ze niepozorne guziczki sa ok, no chyba ze trafisz jakies perelki warte wymiany...pozdrawiam.

      Usuń
  14. Jaki piękny kolorek :)) Uwielbiam ten odcień czerwieni, no i wzorek przemiły. Pozdrawiam po sąsiedzku z Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne z racji koloru i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne. Guziczki mogą zostać, chyba że przez przypadek znajdziesz coś co Cię bardziej zadowoli.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne! I jak Tobie w nim pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycający kolorek i perfekcyjne wykonanie!!!ślicznie w nim wyglądasz!pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo letnio i bardzo wakacyjnie!!!A przy tym kobieco i elegancko!!!:) Jak zawsze zresztą !!!A Twoja uroda i figurka jest dopełnieniem wszystkiego!!!Cudnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. It looks wonderful and You look great in it!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bolerko jest śliczniutkie! I bardzo Ci w nim do twarzy. :)
    Guziczków nie widzę. ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne bolerko, bardzo kobiece i w super kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne jest. Czasem tak bywa, że trzeba pruć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne bolerko, a kolor jaki fajny :)
    Wyglądasz w nim przepięknie :)
    Guziczki bym zostawiła, może takie będą najlepsze...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. O rany jakie cudo fajnie,że podałaś schemat bo ja już go zapisałam na swojej liście ,,musisz to mieć":)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudne i ten kolor kolarowy jak cukiereczek, ślicznie delikatnie i kobieco wygląda w zestawieniu z białymi sportowymi spodniami.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne!:-) Takie guziczki zdecydowanie pasują:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudo!!!!!mniamuśny kolorek :)też wpisuję na listę "muszę to mieć"

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak miło tak witać dzień :D
    Właśnie siedzę przy kawce i czytam same przemiłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. tez mam je w planie bo jest odjazdowe :) podoba mi się w tym malinowym kolorze :) po prostu pyszne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Haniutka nie lubi się chwalić - nie robi tego ani na forum, ani nie pokazuje w albumie :(, bo miętowe w jej wykonaniu też wygląda przepysznie :)

      Usuń
  31. Piękne i ten kolorek... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest prześl;iczne, kolor i wzór, bardzo twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie piękne! Cudny kolor! A guziki zostawiłabym takie jakie są :)

    OdpowiedzUsuń
  34. cudo..piekny kolor ...sliczne wykonczenie...bardzo ladny wzor...a to,ze w nim slicznie to juz inna bajka...bardzo mi sie podoba...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowności, Guziczków nie zmieniaj, wszystko idealnie pasuje!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. cudo:)
    ja bym nic nie zmieniała wszystko wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne bolerko a guziczki według mnie pasują idealnie-masz złote ręce

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku...
    Prześliczna robótka i świetnie wyglądasz w niej :o)
    miłej niedzieli
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękności!!!!! Guziczki nie przytłaczają super jest!

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne bolerko:))) Guziczki zostaw, bo pasują idealnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Chociaż już chwaliłam to pochwalę jeszcze raz. Piękne bolerko a kolor jak marzenie a ja tunikę będę pruła, chyba będzie za mała:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  42. No i co ja mam tu dodać ?:P Pięknie, trzeba się umówić na wspólną sesję zdjęciową ;P

    OdpowiedzUsuń
  43. Πολύ όμορφο το μπολερό το χρώμα υπέροχο αλλά και το σχέδιο από τα πιο όμορφα που έχω δει!!Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepięknie wyszło Beatko i wcale nie musiało być zgodnie z przysłowiem "do trzech razy sztuka" :) Ślicznie w nim wyglądasz, no ale ładnemu we wszystkim ładnie! Dziękuję za dobre życzenia pod moim ostatnim postem. Mam nadzieję, że mi się w końcu powiedzie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna bluzeczka, kolor cudny. Bardzo mi się podoba obramowanie. Ja bym guziczki zostawiła takie jakie są, tutaj ozdobą jest ta pliska, guziczki muszą być takie nierzucające się w oczy ;-).

    OdpowiedzUsuń
  46. Salut Bean,

    tout simplement magnifique, et il vous va à ravir.
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękny kolorek, wzorek, wykonanie. Nieważne czy z guziczkami, czy bez.....Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Boże ... sprułam.... aż mnie serce zabolało jak to przeczytałam bolerko jest oszałamiające powinno mieć mnóstwo klonów!!! kolor wyjątkowo twarzowy wybrałaś całość - miód malina:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne bolerko,wzór i kolor extra a guziczki jak najbardziej pasują-ja bym je zostawiła...pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo ładnie wyglada pozdrawiam basia

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie Wam dziękuję :) A w kwestii guzików - na razie zostawię takie jakie są - podoba mi się, że nie rzucają się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Przy okazji tych zdjęć widzę, że najwyższa pora udać się do fryzjera ;) ...

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajne bolerko , a guziczki nie rzucają się w oczy :)))
    Hihi ja na szczęście nic do pokazania nie mam oj bo zarosłam a fryzjera z tygodnia na tydzień odkładam - bo nie wiem jak ciachnąć włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja od razu po południu umówiłam się do mojej fryzjerki (o dziwo, miała czas!) i już mam ciachnięte po swojemu - tym razem dosyć krótko ;)

      Usuń
  54. Śiczne! Super kolor. Marzy mi się takie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo mi się podoba, a guziczki, moim skromnym zdaniem, pasują idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  56. ech kobito.......;) juz sie kiedys pytalam czy sprzedajesz swoje robotki ale nie pamietam odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne, śliczny kolor, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wspaniałe bolerko, bardzo mi się podoba i kolor, i fason i wzór. A do tego Tobie jest w nim świetnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ależ to bolerko piękniste!,a jakie eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  60. Zachwycam się Twoimi pracami przeszukując Twojego bloga (znalazłam odnośnik w przeglądarce do węzłów Salomona których nie znalazłam).Ale trafiłam na coś cudownego booo miałam też kłopot zawsze z filetem jeśli miał być kwadratem zawsze dokombinowywałam jakieś tam oczka A TU BAJKA SŁUPEK PATENTOWY.Stokrotne dzięki teraz poszeweczki będą super
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  61. C'est tellement beau ...

    OdpowiedzUsuń
  62. pewnie nic nowego ale dzieło jest obłędne !!! szalenie mi sie podoba
    a prucie,hmmm czasami tak bywa

    OdpowiedzUsuń
  63. Bluzeczka koloru koralowego, usta koloru koralowego i uśmiech Beatki koralowy

    OdpowiedzUsuń
  64. Każda rzecz zrobiona przez Ciebie jest tak niesamowicie IDEALNA! Piękne!
    Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne i bardzo twarzowe :)) Problem guzików najczęściej rozwiązuję doszywając przezroczyste zatrzaski :))

    OdpowiedzUsuń
  66. Beatko bolerko jest absolutnie doskonałe:)) a kolor bardzo mi się podoba;)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  67. Przepiekne bolerko!!!Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  68. Niesamowity kolor, a wykonanie wręcz mistrzowskie! przecudny wzór i ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne, naprawdę słodkie. Wszystkie Twoje prace są tak starannie wykonane. Nic dodać nic ująć - perfekcja!!! Pozdrawiam Eliza67

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo zainspirowana Pani dziełem, popełniłam swoje. Dziękuję. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  71. Czy miałabym szansę dostać wzór na to bolerko?
    pozdrawiam gorąco B.

    OdpowiedzUsuń
  72. Czy mogę dostać wzór na to bolerko i na rozmiar 44 ile o.l. włóczki catanIan fine szyd 2.5 mm
    Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam Panią. Juź długo szukam wzoru na bOlerko a to jest piękne. Chciałabym takie sobie zrobić.😊

    OdpowiedzUsuń
  73. piękne bolerko, dziękuję za możliwość skorzystania ze schematu, pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.