***

***

piątek, 16 sierpnia 2013

Cukiereczek ;D

Kolorki nowego sweterka są tak żywe i radosne, że kojarzą mi się z cukierkami lub lodami owocowymi :D


Pomysł i wzór zaczerpnęłam z tego BLOGA i jakiś czas zajęło mi znalezienie odpowiedniej włóczki.

 
Ostatecznie postawiłam na Alize Bamboo Fine nr 3682; szydełko Apple 2,5mm.
Na sweterek zużyłam 3 motki, ale troszkę musiałam pokombinować z nitką, by kolorki podobnie ułożyły się na rękawkach.



Nie chciałam również aby kolory tworzyły cieniutkie paseczki, więc tym razem osobno przerabiałam wszystkie części sweterka, ale przody łączyłam z tyłem w trakcie roboty - tylko rękawy wszywałam igłą.


Dużo zdjęć wkleiłam dzisiaj, ale zupełnie inaczej wygląda na jasnym i ciemnym podkładzie ;P


Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam słodkie. Co prawda latem częściej jem lody, ale od czasu do czasu mam ochotę na własny wypiek, na coś małego do kawki.
Dzisiaj szczególnie chcę polecić Sezamowe Ciasteczka Szczęścia, na które przepis podała Ania 
Ja piekę je regularnie bo są przepyszne :-}



Pozdrawiam i życzę kolejnych ciepłych dni lata

63 komentarze:

  1. Śliczny sweterek :-)
    Kolory cudowne. Ty zawsze masz genialne pomysły.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O wczorajszy sweterek :) śliczny jest :3 Ja też lubię bardzo słodycze, ale od kilku miesięcy jestem na diecie specjalnej, którą układa mi dietetyczka :P i mało tam słodyczy :P Jedynie 3 kostki czekolady :)Pozdrawiam i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chyba muszę i ja spasować, bo widzę, że tu i ówdzie nieco mi przybyło po lecie ;) a za czekoladą nie przepadam ;P

      Usuń
  3. Przepiękny i tak fajnie dobrałaś kolorki- zdolna jesteś , pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek przecudny i to są właśnie Twoje kolory Beatko, a dobór włóczki do modelu jest sztuką, którą opanowałaś do perfekcji, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, faktycznie lepiej mi w żywszych kolorkach, sama się o tym przekonałam :)

      Usuń
  5. Cudny sweterek. Nie przepadam za melanżami, ale w Twoim wydaniu bardzo mi się podoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na jasnym tle wygląda delikatnie i świetliście wręcz :) Uroczy cukiereczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super bluzeczka bardzo mi się podoba pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudnej urody cukiereczek:)))Uroczy:)))Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka Dziewczyna w cudnie słodkim swetereczku! Genialny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny sweterek w ładnych kolorkach!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim sweterku nie miżna być smutnym, buzia sama sie smieje. Piekny jest, piękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek przepiękny Beatko i słodki jak owocowy sorbet! Bardzo Ci w nim ładnie. A z taką figurą aż trudno uwierzyć, że Ty w ogóle jadasz jakiekolwiek słodycze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, żebyś wiedziała ile potrafię wszamać słodkości! Czasem się śmieję, że mogę oddać obiad za dobre ciacho :)
      Ale muszę się pilnować, bo już byłam na diecie i sporo schudłam, a teraz widzę, że znów kilogramy wracają... :(

      Usuń
  13. do letniej kreacji jak znalazł, zresztą na jesienny spacer też się nada
    nie zaskoczyłas mnie bo..... jak zwykle jest cuuuudny !!!!!!!!!
    zawsze zachwycają mnie Twoje sweterki, niezmiennie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, niesamowita bluzeczka! Faktycznie przypomina mieszankę pysznych lodów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful blouse,great choice of colors!!!
    Greetings.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny sweterek. Podziwiam jak zwykle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory są śliczne,nie można się smucić w takim sweterku:)
    Wykonanie mistrzowskie!Jak znikasz na dłużej to znak że będzie co podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny cukiereczek. Wspaniałe dzieła tworzysz. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek śliczny - na podziw jednak zasługuje efekt okiełznania "żywiołowości" włóczki melanżowej. Kto już kiedyś miał do czynienia z taką włóczką, to wie, że najwięcej problemu sprawia takie dopasowanie włóczki, by kolorki przodów/rękawów współgrały od góry do dołu z tyłem i całą resztą. To graniczy z mistrzostwem i ja tu takowe widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, że melanżowe włóczki trudniej okiełznać, a i dobrać odpowiedni wzór wcale nie jest łatwo. Dlatego z tego sweterka jestem zadowolona :)

      Usuń
  20. Sweterek prześliczny! Cudowne kolorki! Znowu zachwycasz swoimi pomysłami no i perfekcyjnym wykonaniem. I pięknie Ci w tym sweterku!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny sweterek w cudnej cukierkowej tonacji :)))
    Jak u Ciebie słodko dziś ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Znowu kolejne cudeńko, Slicznie wyglądzsz Beatko :) pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny i jak się zmienia wraz ze zmianą tego co pod spodem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że inaczej wygląda? Dlatego tyle zdjęć u mnie w tym sweterku.

      Usuń
  24. Cóż mogę jeszcze dodać do tylu pozytywnych komentarzy - prześliczny sweterek i taki radosny!

    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny cukiereczek i bardzo Ci, Beatko w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Beatko, cukiereczek słodziutki i piękniutki. Brawo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. No to jest prawdziwy cukiereczek i te kolorki , idealnie do Ciebie pasują a o wykonaniu to już nie wspomnę - perfekcja w każdym calu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kolorki i fajnie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  29. kolorki mówią że jesteś szczęsliwym człowiekiem-piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest śliczna i do twarzy Ci w niej:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zawsze padam z zachwytu! Ślicznie Ci w cukiereczku!

    OdpowiedzUsuń
  32. Красивая кофточка!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz w cukierkowym kolorku . Dla mnie ta barwa to maliny ze śmietanką

    OdpowiedzUsuń
  34. hola
    sencillamente una belleza !!, felicitaciones y que tengas una bella semana

    OdpowiedzUsuń
  35. Fascynujące są nie tylko Twoje wyroby, ale cały Twój styl, który jest prawdziwym arcydziełem. Bean, Ty chyba z każdego koloru potrafisz zrobić coś takiego, że jest Ci w tym niezwykle twarzowo! Nacieszyć oczu nie mogę :)
    Pozdrowienia z Gdańska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala, dziękuję, ale chyba jednak nie we wszystkich kolorach mi do twarzy ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  36. Bardzo podoba mi się ten kolorek i rzeczywiście sweterek jest bardzo apetyczny :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne te kolorki :) a na ciasteczka poprosze przepis :) wyglądają bardzo apetycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis podlinkowałam w poście innym kolorkiem, ukrytym pod słowem ANIA :)
      http://ania.po-nitce.com/2009/10/przepis/
      Polecam, bo dla tych co kochają sezam, to wg mnie numer 1 wśród kruchych ciasteczek :)

      Usuń
  38. Ślicznie dziękuję Wam za wszystkie komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak landrynki kolorowe
    robi Bean sweterki nowe.
    Jednak pewnie ciężkostrawne,
    na Beacie leżą ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny sweterek :) kolorki ma przesłodkie jak cukiereczek

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny cukiereczek! Bardzo fajnie wyglądasz w takich żywych kolorkach (zresztą Ty we wszystkim fajnie wyglądasz!) :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. No ja nie wiem gdzie ja byłam, że ten post przegapiłam.... Prześliczna bluzeczka :)) Mam nadzieję, że ten bambus nie będzie się zbytnio rozciągał :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny i twarzowy ten sweterek. Wymarzony na lato.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękna bluzeczka.Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Olá amiga, tenho um blog sobre artes em geral, o Agulha e Tricot by Tita Carré, já visitastes?
    Adoro teu blog, sempre tem coisas lindas,
    beijokas


    http://www.titacarre.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Sweterek już chwaliłam, a teraz zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  47. coś pięknego,podziwiam za cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  48. No cóż ja jeszcze mogę dodać oprócz tego ,że i mi się niezmiernie podoba Twój cukierek :) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Twoje lody owocowe są przepiękne :) Cudnie wyszedł ten sweterek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Beatko-gdzieś mi umknął ten post. Kolory świetne w tym sweterku- energetyczne. Bardzo mi się całość podoba

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.