***

***

wtorek, 1 lutego 2011

Wyróżnienia

Z przyjemnością donoszę, że mój blog został ostatnio wyróżniony przez Lucynkę, Agę i Zielony Kamyk. Bardzo Wam dziewczyny dziękuję :D
Oto zasady przekazywania i przyznawania kolejnym osobom:
1. Podziękuj za wyróżnienie.
2. Umieść u siebie link do osoby , która Cię wyróżniła.
3. Umieść u siebie logo wyróżnień.
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów.
5. Umieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.

Kochani, kto jeszcze takiego wyróżnienia nie otrzymał, to proszę: częstujcie się :)



Po raz pierwszy zostałam też wyróżniona przez osobę z zagranicznego bloga :)) Taki oto znaczek przyznała mi Clara :
Dziękuję bardzo!

Zasady są następujące:
opublikować zdjęcie, wskazać od kogo (z linkiem), powiedzieć 7 rzeczy o sobie i dostarczyć ją do 15 znajomych (powiadomić ich na blogach).


7 rzeczy o mnie ;)
1. optymistka - często niepoprawna - wyznają zasadę, że lepiej widzieć świat w kolorowych barwach niż czarno-biały
2. kocham dom i lubię w nim przebywać
3. nigdy się nie nudzę i cierpię na chroniczny brak czasu
4. uwielbiam kawę o każdej porze dnia
5. nie jestem dobrą kucharką, ale ponieważ lubię słodkie, to często piekę ciasta
6. pedantką nie jestem, ale muszę mieć wszystko na swoim miejscu
7. rzadko coś wyprowadza mnie z równowagi, ale drażni mnie u innych egoizm, bezmyślność i chamstwo





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.