***

***

piątek, 8 kwietnia 2011

Melanże

Miesiąc temu własnoręcznie farbowałam kordonek i leżał tak sobie biedaczek w koszyczku, czekał na odpowiedni projekt.
Wreszcie coś zaświtało mi w głowie - dokupiłam kilka szmaragdowych koralików, czółenka poszły w ruch i tadam! Mam nową bransoletkę :)



Z tęsknoty za ładną pogodą, bo wiosna chwilowo gdzieś się zapodziała ;), zrobiłam motylka
i to nie jednego a całe stadko - wykorzystałam chyba większość melanżowych kordonków jakie mam w domu: Snehurka, Snow White, Stokrotka oraz jednobarwny Klasik - szydełko 1mm.
Sposób wykonania motylków znalazłam na blogu Robótkowe szaleństwa

Z tych samych kordonków zrobiłam jeszcze takie jajeczno-ananasowe zawieszki na Wielkanoc. WZÓR

Dziękuję bardzo serdecznie za wszystkie komentarze :) Często właśnie dzięki nim mam okazję poznać Wasze blogi, mogę podziwiać prace tworzone przez Was a także czerpać inspiracje :D

Trzymajcie się cieplutko


P.S.
Jutro znów się spotykam z dziewczynami!!!!! :)))

33 komentarze:

  1. Motylki przepiękne. Bardzo fajny efekt melanżowych kordonków. Mam ochotę wykorzystać swoje zapasy nitek, tylko czasu nie mam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna bransoletka ..motylki i jajeczka śliczne...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci wyszło i farbowanie i frywolenie - śliczna bransoletka. A motylki prawdziwie wiosennie - oby odgoniły wiatr i przyciągnęły słońce. Nad zawieszkami jęknęłam cichutko - niby proste, a jakie śliczne. Rozumiem, że wzór opracowany przez Ciebie - chętnie bym przygarnęła, bo lubię ananaski :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. A motylki mnie zauroczyły po prostu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. o jej, wlaśnie zebralam dolną szczękę z podłogi ! cudny ten kordonek farbowany,a branzoletka to mistrzostwo !!!
    motylki wspaniałe, jest jakiś schemacik?

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna bransoleta i tak wiosennie letnio się zrobiło, cudne motylki i zawieszki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawda, że melanże mogą być efektowne?

    Sylwka, wzory oczywiście z internetu - za chwilę podlinkuję w poście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności poczyniłaś na tym blogu Swoim...Fajna z Ciebie kobietka,prosimy a Ty zaraz to realizujesz.Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna bransloetka!!!
    motylki i zawieszki rewelacja - kolorki cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosennie bardzo przez te wszystkie kolorowe dekoracje. Bransoletka... no coz, jest piekna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe kolorowe cuda:-) Poprawiają nastrój w taką pogodę jak dzisiaj...;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same piękności zrobiłaś. Brawo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczności! same śliczności! a motylki sama spróbuję zrobić, dziękuję za podanie linka do wzoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ z CIebie pracuś. Nie powinnam zaglądać na Twój blog bo we mnie niedobre uczucia wzbudza tzn po prostu zazdrosna jestem o Twoje cudne prace i niebywały talent:)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne wszystko, najbardziej podziwiam oczywiście frywolitkę,ale motylki też piękne, pasuje im ten melanż, w tym momencie żałuję, że nie mam żadnego kordonka cieniowanego....

    OdpowiedzUsuń
  16. za motylki też się ostatnio zabrałam ale... papierowe:)
    Śliczny ten melanż; strasznie zazdroszczę umiejętności frywolenia...

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne robótki poczyniłas. Mnie najbardziej zachwyciły motylki. Śliczna ozdoba (ja bym przystroiła okno:) moze się skuszę??)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodkie te motylki i jajka!!!A bransoletka bardzo kunsztowna!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jakie piękności!
    Tal sobie pomyślałam, że my robótkary to mamy dobrze - brakuje nam biżuterii to pyk myk i same sobie robimy ;-D

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna bransoletka, a motylki iście wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna bransoletka a motylki jakie ek cudne

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie tu dziś u Ciebie! Dziękuję za wzorki. Dzięki temu dwa jaja...zniosłam :D:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bransoletka rewelacyjna!A motylki i jajuszka sprawiają,że u Ciebie tak kolorowo i wiosennie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudna bransoletka i super motylki o i jakie fajne jajeczka

    OdpowiedzUsuń
  25. Mix kolorków super, a całośc urzekająca. Ananasowe jajeczka, świetny pomysł. Pozdrawiam :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczne!zapraszam do mnie na Candy:

    http://jewellerybijou.com/candy/

    OdpowiedzUsuń
  27. spokojnych, rodzinnych i błogosławionych Swiąt
    dzięki

    OdpowiedzUsuń
  28. Ton bracelet est une pure merveille, bravo !

    OdpowiedzUsuń
  29. Kobieto czy ty sypiasz :) tyle pieknych rzeczy wydziergalas. cos niesamowitego. bransoletka super, a motyle zapieraja dech w piersiach. ja tak kocham frywolitkowa bizuterie ale nic w temacie nie umiem. chcialabym sie nauczyc. a ty normalnie cuda tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kobieto czy ty sypiasz :) tyle pieknych rzeczy wydziergalas. cos niesamowitego. bransoletka super, a motyle zapieraja dech w piersiach. ja tak kocham frywolitkowa bizuterie ale nic w temacie nie umiem. chcialabym sie nauczyc. a ty normalnie cuda tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.